Ramy pośrednie nadwozi wykonane są według wyboru Klienta: z profili stalowych najwyższej jakości, spawanych a następnie ocynkowanych ogniowo, dając maksymalną wytrzymałość lub z profili aluminiowych, skręcanych zapewniając stosunkowo lżejszą podstawę nadwozia. Zwieńczeniem ramy jest podłoga ze sklejki antypoślizgowej o grubości 15 lub 18 mm.
Opis standardowego wykonania

– skrzynie tworzą burty o wysokości 400mm aluminiowe, anodowane z zamknięciami pionowymi
– w zależności od długości ładunkowej, burty dzielone są na 1/2 długości, przedzielone słupkiem wypinanym
– w celu zabezpieczenia ładunku w obrzeżu zamontowane są uchwyty do mocowania rozmieszczone co 80cm.
– światła obrysowe i odblaskowe
– listwy przeciw najazdowe aluminiowe
– nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciw błotnymi
– stopnień wejściowy na tylnej burcie


Opcje dodatkowe

– montaż żurawi załadowczych z przygotowaniem i przeprowadzeniem odbioru UDT
– burty o wysokości 500mm, 600mm oraz 700mm składane z profili aluminiowych.
– skrzynki narzędziowe
– zbiornik na wodę
– gumy odbojowe zabezpieczające obrzeże
– spojler dachowy
– owiewki boczne
– przedłużenie ramy
– drzwi dwuskrzydłowe
– słupki tylne wypinane
– przykrycie skrzyni plandeka na wysokości burt

WARUNKI GWARANCJI

Producent udziela gwarancji na okres 12 miesięcy bez limitu kilometrów, a na poszczególne podzespoły zgodnie z wytycznymi ich producentów.