Konstrukcja ramy pośredniej wykonana jest ze stali o podwyższonej wytrzymałości, spawana następnie ocynkowana lub lakierowana. Konstrukcja skrzyni wywrotu wykonana jest również ze stali o podwyższonej wytrzymałości a następnie lakierowana wielowarstwowo. Wykończeniem ramy jest podłoga z blachy, spawana, piaskowana i lakierowana wielowarstwowo.

  • skrzynię wywrotu tworzą burty aluminiowe H:400mm anodowane z zamknięciami kasetonowymi. Burty otwierane są w osi dolnej, natomiast burta tylna otwierana jest w osi dolnej i górnej oraz samoczynnie otwierana podczas wywrotu.
  • w zależności od długości ładunkowej, burty dzielone są na 1/2 długości, przedzielone słupkiem wypinanym
  • system wywrotu napędzany jest hydraulicznie poprzez elektryczny napęd pompy POWERPACK lub PTO.
  • siłownik wywrotu o wzmocnionym udźwigu z możliwością wywrotu trójstronnego
  • całość sterowna z kabiny kierowcy.
  • elementem wykańczającym nadwozie jest osłona kabiny z siatki stalowej ocynkowanej.
  • nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciw błotnymi
  • listwy przeciw najazdowe aluminiowe
  • światła obrysowe i odblaskowe podświetlane elektrycznie z godnie z PRD
Opcje dodatkowe
  • plandeka przykrywająca ładunek zwijana na rurę nad przednią burtą
  • uchwyty do mocowania ładunku
  • burty boczne otwierane w osi góra -dół
  • zamiast burt oferowanych w standardzie możemy zaproponować wyższe burty składane z profili aluminiowych lub stalowe trapezowe H:500mm, piaskowane i lakierowane wielowarstwowo z zamknięciami ryglowymi
  • zbiornik na wodę
  • dźwig hydrauliczny
  • skrzynka narzędziowa